Salarisadministrateur KEKZ (24-36 uur per week, Den Haag)
Je bent een wizard met cijfers. Een meedenker pur sang. En combineert jouw kennis van AFAS en wet- en regelgeving met een servicegerichte aanpak. Word jij onze nieuwe collega? KEKZ is op zoek naar een enthousiaste:
Salarisadministrateur
- 24 – 36 uur per week
- HBO werk- en denkniveau en in het bezit van een praktijkdiploma Loonadministratie
- Den Haag
- Schaal 8 cao kinderopvang (€ 3.135 tot 4.283 bruto o.b.v. 36 uur)
Functie
Als Salarisadministrateur ben je verantwoordelijk voor de volledige salarisadministratie van onze opdrachtgevers binnen de kinderopvangsector. Je hebt direct contact met klanten, adviseert hen en denkt mee over oplossingen en optimalisaties. Dankzij jouw expertise zorg je ervoor dat de salarisadministratie efficiënt en correct verloopt. Bij knelpunten of verbeterpunten kom je proactief met oplossingen. Je werkt op basis van de cao kinderopvang en bent op de hoogte van de geldende wet- en regelgeving. Met jouw grondige kennis van AFAS ondersteun je onze opdrachtgevers en interne processen optimaal. Je zorgt voor een professionele administratie en levert top dienstverlening van a tot z.
Functie-eisen
Als Salarisadministrateur bij KEKZ is het belangrijk om verder te kijken dan alleen cijfers en processen. Je begrijpt wat onze opdrachtgevers nodig hebben en weet hoe je hen écht verder helpt. Het geeft jou energie om (proactief) het verschil te maken – met resultaten die ertoe doen. Je schakelt moeiteloos tussen operationele details en tactisch meedenken. Met jouw overtuigingskracht, oog voor oplossingen en up-to-date kennis ben jij een betrouwbare sparringpartner. Of het nu gaat om ingewikkelde wet- en regelgeving of praktische vragen van klanten, jij houdt het overzicht en biedt altijd een helder antwoord. Zelfstandig werken gaat je net zo goed af als samenwerken. En vanzelfsprekend ben je integer en secuur: je werkt immers met vertrouwelijke gegevens. In drukke periodes houd je het hoofd koel en zorg je dat alles soepel blijft verlopen. Je flexibiliteit, planning- en organisatietalent is daarbij onmisbaar.
Wat breng je mee?
- Minimaal 3 jaar werkervaring in een soortgelijke functie bij een accountants- of administratiekantoor.
- Ruime ervaring met salarissoftware: kennis van AFAS Profit en Insite is een pré.
- Sterk in communicatie, klantgericht, zelfstandig en professioneel.
- Gedreven, proactief en collegiaal.
- Up-to-date met fiscale en sociale wet- en regelgeving.
Organisatie
KEKZ is een adviesbureau gespecialiseerd in de kinderopvangsector. Het is onze missie om onze opdrachtgevers te helpen de beste kinderopvang te bieden, zodat zij zich kunnen focussen om dat waar het echt om gaat: het kind, de ouder(s) en medewerkers. En dat doen wij door het bieden van verschillende diensten. Naast salarisadministratie bieden we ondersteuning op het gebied van Coaching & Advies, HR, werving en selectie en Trainingen. Ons team werkt vanuit een modern industrieel pand in Den Haag en is ontzettend bevlogen, maatschappelijk betrokken en stáát dan ook voor de kinderopvang. Kom je erbij? Vinden we leuk!
Aanbod
- Een arbeidsovereenkomst voor 24-36 uur per week
- Een jaarcontract met uitzicht op een vast dienstverband
- Salaris in schaal 8 van de cao kinderopvang, de trede is afhankelijk van leeftijd en ervaring
- 210 vakantie uren per jaar o.b.v. een 36-urige werkweek
- Eindejaarsuitkering (van het bruto jaarsalaris) conform de cao kinderopvang
- Telefoon en laptop voor zakelijk gebruik
- Opleidingsbudget
- Leuke extra’s als we successen vieren
Sollicitatie
Word je enthousiast van deze functie? We maken graag kennis met je! Stuur je CV en motivatie naar Raghda el Hri. Bellen mag uiteraard ook. Tot snel!
raghda@kekz.nl
070-2055768
Werkgever | KEKZ B.V. |
Locatie | Den Haag, Nederland |
Dienstverband | Fulltime, Parttime |
Publicatiedatum | Tue, 11 Feb 2025 09:33:39 +0000 |
Deze vacature is afkomstig van de vacaturebank voor de kinderopvang. Het plaatsen van vacatures is volledig gratis, ook als werkgever zichtbaar worden, start hier plaatsing van jouw vacatures.