Locatiemanager IKC NoordRijk (Amsterdam-Noord, 32 tot 36 uur per week)
Ben jij op zoek naar een baan als leidinggevende op een plek waar geen dag hetzelfde is? Geloof jij in de integratie tussen kinderopvang en onderwijs en wil je als manager kinderopvang onderdeel worden van een schitterend integraal kindcentrum in Amsterdam-Noord? Dan is dit jouw baan. Wij zoeken namelijk voor TintelTuin een
Locatiemanager IKC NoordRijk (Amsterdam-Noord, 32 tot 36 uur per week)
Organisatie
Over TintelTuin
TintelTuin gaat voor kinderopvang waar ieder kind gezien wordt. TintelTuin zorgt er met een uitgebreid pakket aan opvangmogelijkheden voor dat zowel kinderen als ouders het allerbeste uit zichzelf kunnen halen. Met meer dan 40 jaar ervaring weten de medewerkers wat er nodig is om een vertrouwd thuis te creëren voor ieder kind. Inmiddels heeft Tinteltuin bijna honderd locaties verdeeld over de regio’s Amsterdam, Zaanstreek en Waterland. Een aantal van die locaties maakt onderdeel uit van integrale kindcentra. IKC NoordRijk, de locatie waarvan jij de kinderopvangtak gaat aansturen, is een van die integrale kindcentra.
Functie
Over IKC NoordRijk
IKC NoordRijk is samen met basisschool NoordRijk gevestigd in een licht en modern pand. Door alles onder één dak te hebben, stromen kinderen in een vertrouwde omgeving rustig door van de opvang naar het onderwijs. De allerkleinsten kunnen bij TintelTuin terecht op het kinderdagverblijf (KDV), voor de peuters is er de voorschool (IKC NoordRijk is een VVE locatie) en vanaf vier jaar is er de buitenschoolse opvang (BSO). Het team van IKC NoordRijk bestaat uit jonge en enthousiaste professionals. De samenwerking tussen opvang en onderwijs is goed, het team hecht.
Wat ga je doen als locatiemanager?
Als locatiemanager ben je verantwoordelijk voor het aansturen van alle processen die te maken hebben met kinderopvang op de locatie. Je stuurt ongeveer 40 medewerkers aan. Deze medewerkers coach, begeleid en stimuleer je om elke dag het beste uit zichzelf en uit elkaar te halen. De kindbezetting op deze locatie is uitstekend en jij zorgt er samen met de ondersteunende afdelingen voor dat dat zo blijft. En je denkt mee over kansen om nog meer enthousiaste medewerkers te werven voor de locatie, want een groeiambitie is er. Het verzuim op de locatie is laag, het werkplezier hoog. Jij zorgt ervoor dat dat zo blijft.
Twee senior pedagogisch medewerkers ondersteunen je bij je dagelijkse werkzaamheden. Zij werken op alle groepen mee en coachen medewerkers ‘on je job’. Verder zorgt een vaste pedagogisch coach onder andere voor een-op-een coaching van de medewerkers. Samen met de senior pedagogisch medewerkers en pedagogisch coach vorm je het pedagogisch team van de locatie en zijn jullie verantwoordelijk voor de pedagogische kwaliteit. Een administratief ondersteuner zorgt ervoor dat alle roosters elke dag weer kloppen, en natuurlijk zijn er ook nog de medewerkers van de ondersteunende afdelingen die je met raad en daad bijstaan in het uitvoeren van je werkzaamheden.
Jouw focus ligt dus bij het faciliteren en coachen van de teams en het verder ontwikkelen van de locatie. IKC NoordRijk is een kindcentrum in ontwikkeling dat werkt volgens de principes van de vreedzame school. Samen met de schooldirecteur geef je de visie van het IKC verder vorm en geef je er invulling aan. Maandelijks hebben jullie overleg om met elkaar te sparren en om over alle lopende zaken te bespreken. Onderwijs en opvang opereren echt als een team op deze locatie.
Functie-eisen
De medewerkers op deze locatie hebben een leidinggevende nodig die hen stimuleert en uitdaagt. Je bent een stevige persoonlijkheid, durft je uit te spreken, hebt een visie en gaat daar voor staan. Het is belangrijk voor deze rol dat je ervaring hebt als manager, maar dat hoeft niet per se binnen de kinderopvang te zijn. Je hoeft de medewerkers op de groepen niet te vertellen hoe ze hun werk moeten doen, het zijn stuk voor stuk professionals. Het is belangrijk dat jij iemand bent die weet hoe je kaders stelt waarbinnen medewerkers hun werk kunnen doen en dat je hen helpt in hun ontwikkeling.
Wat is nog meer belangrijk:
- Je hebt minimaal vijf jaar ervaring in een leidinggevende functie
- Je bent flexibel en communicatief sterk
- Je bent van nature een verbinder met zelfvertrouwen
- Ervaring binnen kinderopvang en/of primair onderwijs heb je niet nodig, een duidelijk beeld van wat jij binnen die omgeving zou kunnen bijdragen wel
Aanbod
Ben je enthousiast geworden over de locatie en de baan? Dan hopen we dat je nog enthousiaster wordt als we je over TintelTuin vertellen. Dat is namelijk een organisatie die jou serieus neemt, waar iedere medewerker meetelt, die kwaliteit altijd verkiest boven kwantiteit en die medewerkers zoveel mogelijk ontzorgt zodat iedereen zich kan richten op zijn of haar eigen werk.
Bij TintelTuin kun je rekenen op een veelzijdige en uitdagende baan met veel ruimte voor jouw ambities en initiatieven. Daar horen de volgende arbeidsvoorwaarden bij:
- Een uitdagende baan voor 32 tot 36 uur per week
- Inschaling in schaal 10 (€ 3.670 – € 4.991 per maand op basis van 36 uur) van de cao kinderopvang
- 26 vakantiedagen, 8% vakantiegeld, 3% eindejaarsuitkering
- Een aanstelling van een jaar
- TintelTuin wil een gezonde leefstijl en groen reizen graag stimuleren. Daarom bieden we je de mogelijkheid om elke vier jaar met fiscaal voordeel een (elektrische) fiets of scooter van de zaak aan te schaffen t.w.v. € 2000 én kan je voordelig sporten!
- Mogelijkheid om je auto gratis in de omgeving te parkeren
- Laptop en telefoon
- En last but not least: we werken met de gezelligste en meest gepassioneerde collega’s die er zijn! We hebben mooi ingerichte groepen en een fijne en informele werksfeer, waar iedereen zich thuis voelt.
Inlichtingen
Rita Stouten 070 205 57 68
Sollicitatie
Heb je interesse in deze uitdagende functie? Stuur dan je CV en motivatie naar Rita Stouten, strategisch adviseur bij KEKZ, door te mailen naar Rita@kekz.nl. Voor vragen of aanvullende informatie kun je bellen naar 070-2055768. Wil je alvast meer weten over TintelTuin? Kijk dan op www.tinteltuin.nl.
Werkgever | KEKZ B.V. |
Locatie | Amsterdam-Noord, Amsterdam, Nederland |
Dienstverband | Fulltime, Parttime |
Publicatiedatum | Mon, 08 Apr 2024 06:43:30 +0000 |
Deze vacature is afkomstig van de vacaturebank voor de kinderopvang. Het plaatsen van vacatures is volledig gratis, ook als werkgever zichtbaar worden, start hier plaatsing van jouw vacatures.