Locatiemanager (Amsterdam Zuidoost 28-36 uur per week)
Je bent een ware verbinder van mens en organisatie. Met jouw leiderschap en enthousiasme weet je visie te implementeren en samenwerking te verbeteren. Vind jij het een uitdaging om hier actief aan bij te dragen? Dan zoeken wij jou:
Locatiemanager Amsterdam Zuidoost
- 28-36 uur per week
- Jaarcontract met uitzicht op een vast dienstverband
- MBO-HBO
- Amsterdam Zuidoost
- € 3.399,- tot € 4.635,- o.b.v. 36 uur
Wat ga je doen?
Verbinden en samenwerken. Dat is wat je gaat doen. Als locatiemanager binnen deze locatie speel je een belangrijke rol in het implementeren van de visie van onze opdrachtgever en je zorg je ervoor dat deze leeft binnen het team. Je stuurt 25 pedagogisch professionals aan en je ondersteunt hen bij hun professionele ontwikkeling. Je werkt aan de verdere ontwikkeling van de locatie, waaronder het mogelijk openen van een nieuwe groep, en het zorgen voor een verbeterde samenwerking tussen verschillende teams. Je werkt in een multiculturele omgeving waar de opvang aansluit bij de identiteit van de wijk. Je bent onder andere verantwoordelijk voor het maken van roosters, het beheren van ziekteverzuim en het verhogen van de ouderbetrokkenheid. Daarnaast beheer je het budget en voer je verzuimgesprekken.
Wat breng je mee?
Verbinding. Leiderschap. Coaching. Je bent een warme leidinggevende, maar verliest nooit de zakelijke belangen uit het oog. Je zegt wat je doet en je doet wat je zegt. In drukke tijden houd jij het hoofd koel en ben je prima in staat om tegelijkertijd meerdere projecten en werkzaamheden te managen. Jouw planning- en organisatietalent komt hierbij zeer goed van pas. Met jouw brede en vooruitziende blik, zie jij wat er nodig is, nu en in de toekomst. In je communicatie schakel je moeiteloos van uitvoerend naar tactisch en strategisch. En met jouw overtuigingskracht, oplossingsgerichtheid en uitgebreide kennis van de kinderopvang ben jij een stevige en fijne gesprekspartner.
- HBO werk- en denkniveau
- Minimaal drie jaar ervaring in een vergelijkbare functie, in de kinderopvang
- Je bent ontwikkelingsgericht, zowel op pedagogisch als op individueel (professioneel) vlak
- Je hebt affiniteit voor het werken in een omgeving met een rijke culturele diversiteit
- Je bent sociaal en communicatief sterk
- Flexibiliteit
Wie zijn wij?
Met 50 locaties in Nederland en jarenlange ervaring, is onze opdrachtgever een bekende kinderopvangorganisatie. Niet alleen de kinderen worden aangemoedigd in hun persoonlijke groei, jij als werknemer ook. Werk je graag op een plek waar initiatief en pro-activiteit zeer wordt gewaardeerd? Waar je verschil kunt maken? Waar een tikje eigenwijs zijn past bij de organisatiecultuur? Laat dan van je horen! We brengen je graag in contact met onze opdrachtgever.
Aanbod
- Een functie voor 28 tot 36 uur per week (verdeeld over 4 dagen)
- Een salaris in schaal 9 van de cao Kinderopvang (€ 3.399- tot € 4.635,-bruto p/m o.b.v. 36 uur)
- 8% vakantietoeslag, uitbetaald in mei en 3% eindejaarsuitkering, uitbetaald in december
- Vitaliteitsbudget (o.a. gratis sporten!), een fietsplan en leuke voordelen in de personeelsvoordeelwinkel
- Een uitdagende functie met veel ruimte voor eigen inbreng
Solliciteren bij
Word je enthousiast van deze uitdagende functie? We maken graag kennis met je, dus klim vooral in de pen! Je kunt je CV en motivatie sturen naar Raghda El Hri. Bellen mag uiteraard ook. Tot gauw!
raghda@kekz.nl
06-14287503
Werkgever | KEKZ B.V. |
Locatie | Amsterdam, Nederland |
Dienstverband | Fulltime, Parttime |
Publicatiedatum | Mon, 09 Sep 2024 07:48:55 +0000 |
Deze vacature is afkomstig van de vacaturebank voor de kinderopvang. Het plaatsen van vacatures is volledig gratis, ook als werkgever zichtbaar worden, start hier plaatsing van jouw vacatures.