1. Banen in kinderopvang

Interim Manager Opvang en Onderwijs (Helmond, 32 tot 36 uur per week)

Interim Manager Opvang en Onderwijs (Helmond, 32 tot 36 uur per week)

Onze opdrachtgever zoekt collega’s met dezelfde sprankel die deze organisatie kenmerkt. Als manager opvang & onderwijs bij onze opdrachtgever kies je voor een geweldige organisatie die ook voor jou kiest! Wat ze bijzonder maakt, is de drive en mentaliteit om samen met het team elke dag een verschil te maken voor kinderen. Samen werken ze aan één doel: het leveren van geweldige dienstverlening. Het resultaat? Blije kinderen en tevreden ouders! Herken jij jezelf hierin? Ben jij op zoek naar een plek waar je écht impact kunt maken? Een omgeving waar vrijheid en verantwoordelijkheid hand in hand gaan, en waar jij je thuis voelt?

Wat ga je doen?
Als manager opvang & onderwijs ben je de drijvende kracht achter het succes van het kindcentrum. Je weet als geen ander hoe je verbinding maakt, beslissingen neemt en kansen benut. Je haalt het beste uit jouw teams, de organisatie en samenwerking met partners. Dit allemaal om één doel te bereiken; een kwalitatief sterk aanbod van de dienstverlening en tevredenheid van kinderen, ouders en collega’s. Je bent verantwoordelijk voor de realisatie van vernieuwingen en verbeteringen van het aanbod op pedagogisch en educatief gebied. Dit alles binnen het beleidskader van de organisatie en de (onderwijs)partners. Hiervoor breng je innovatieve en praktijkgerichte kennis en ervaring binnen deze mooie organisatie. Als “ondernemer” blijf je continu op de hoogte van inhoudelijke en zakelijke ontwikkelingen in de samenleving, de markt en de omgeving. Je speelt in op kansen gericht op kwaliteitsverbetering, kind ontwikkeling en het versterken van de positie van onze opdrachtgever. Je helpt andere pedagogische en educatieve professionals in hun ontwikkeling en samenwerking. Dit doe je samen met de coach teamontwikkeling, de pedagogisch coach en de ondersteunende collega’s van het servicebureau. Behalve een leider ben je ook een verbinder die in staat is om intern en extern te communiceren, netwerken te onderhouden en te ontwikkelen, af te stemmen, en informatie en denkbeelden uit te wisselen. Je betrekt jouw collega’s bij meerjarige plannen en neemt beslissingen op tactisch en/of strategisch niveau die direct invloed hebben op het beleid en de resultaten van het kindcentrum. Je verbindt intern en extern, waaronder met ouders, onderwijs en zorg, en communiceert laagdrempelig en eenduidig om in samenwerking onze doelen te bereiken.

Wat breng je mee?

  • Een afgeronde HBO/WO opleiding;
  • Pedagogische/educatieve basiskennis;
  • Kennis van en inzicht in groepsdynamische- en veranderprocessen;
  • Bedrijfskundige en financiële kennis;
  • Minimaal 3 jaar relevante managementervaring

Wie zijn wij?
Het gaat om een kinderopvangorganisatie met veel verschillende locaties in Oost-Brabant en Noord-Limburg. De medewerkers van de organisatie weten dat kinderopvang meer is dan opvang en verzorging. Samen met ouders en partners zoals scholen zorgen ze ervoor dat ieder kind zich zo optimaal mogelijk kan ontwikkelen. Dat doen de medewerkers vanuit een duidelijke visie op pedagogische kwaliteit en veiligheid en met uitdagende activiteiten die passen bij de belevingswereld en ontwikkeling van het kind. De locaties van onze opdrachtgever zijn allemaal op hun eigen manier bijzonder. Van klein kinderdagverblijf of gastouderopvang tot groot kindcentrum midden in de wijk.

Aanbod

  • Opdracht van 6 tot 9 maanden
  • 32 tot 36 uur per week
  • Tarief in overleg
  • Helmond

Solliciteren bij
Enthousiast geworden? Ik hoor graag van je!

Maartje@kekz.nl of 070 205 57 68

Solliciteer op deze vacature.

Werkgever KEKZ B.V.
Locatie Helmond, Nederland
Dienstverband Fulltime, Parttime
Publicatiedatum Tue, 10 Sep 2024 12:43:19 +0000

 

Deze vacature is afkomstig van de vacaturebank voor de kinderopvang. Het plaatsen van vacatures is volledig gratis, ook als werkgever zichtbaar worden, start hier plaatsing van jouw vacatures.