HR medewerker, Houten (32 uur)
Ben jij iemand die energie krijgt als je werkt aan continue verbetering? Vind jij het leuk om mee te werken aan de verbetering van onze diensten? Wil jij betrokken zijn bij onze transitie naar een HR Servicedesk? Dan ben jij degene die wij zoeken!
Werken als HR-medewerker
Je maakt deel uit van een multidisciplinair team, waaronder de HR administratie, salarisadministratie, applicatiebeheer en sociale verzekeringen. De HR administratie staat voor een grote uitdaging, namelijk de transitie naar een HR Servicedesk. Dat betekent dat het soort werkzaamheden verandert en dat vraagt ook iets van de kennis en competenties van de teamleden. Belangrijk is dat je hierin initiatief en eigenaarschap toont en efficiënt en klantgericht werkt. Je ondersteunt daarmee o.a. managers en afdelingshoofden bij de uitvoering van het personeelsbeleid en de werkprocessen binnen de organisatie. Je hebt een veelzijdige baan waarbij je werkzaamheden uiteenlopen en altijd betrekking hebben op onze medewerkers. Daarnaast kom je terecht in een team met leuke collega’s, waar hard gewerkt wordt maar humor ook zeker gewaardeerd wordt!
Jouw werkzaamheden bestaan onder andere uit:
- Beoordelen en verwerken van personeelsmutaties in Afas;
- Beantwoorden van vragen van alle collega’s over CAO en HR systemen;
- Deelname in project- en werkgroepen, bijvoorbeeld voor de optimalisatie van HR systemen of het tot stand laten komen van nieuwe processen;
- Leveren van een bijdrage aan het door ontwikkelen van de HR administratie naar een HR servicedesk. We streven naar een klantgericht en servicegericht team dat kwaliteit hoog in het vaandel heeft staan. Doe je mee?
Wat hebben wij jou te bieden?
Een uitdagende baan in een laagdrempelige en open organisatie, waar je jezelf kunt zijn en veel ruimte is voor eigen inbreng. We zijn niet alleen bezig met vandaag maar ook met jouw toekomst. Je blijft jezelf ontwikkelen door scholing, onderlinge feedback en persoonlijke aandacht. Bij ons krijg je:
- Een jaarcontract voor 32 uur per week, met uitzicht op een vast dienstverband. Op de vrijdag werkt je vast op kantoor, de overige werkdagen zijn in overleg;
- Een modern thuiswerkbeleid;
- Je wordt uitbetaald in Schaal 6 (€2.489,- tot €3.421,-);
- 8% vakantietoeslagen een eindejaarsuitkering van 3%;
- 210 vakantie- en verlofuren op jaarbasis (op basis van een 36-urige werkweek);
- Een marktconforme vergoeding van je reiskosten;
- Een bijdrage in jouw pensioen bij PFZW en korting bij collectieve zorgverzekeringen;
- Een bijdrage aan je maandelijkse sport abonnement en een fietsplan waarmee het financieel aantrekkelijker wordt om een fiets te kopen;
- Diverse trainingen en cursussen die jij mag volgen.
Als werkgever vinden wij het belangrijk dat je kunt blijven leren en ontwikkelen en dat je daar ook de tijd voor krijgt. Bij Kind en Co Ludens hebben wij speciaal voor alle werknemers Het Leerplein! Een online leeromgeving waar je korte filmpjes kunt bekijken, interessante artikelen kunt lezen en uitgebreide online trainingen kunt volgen. De onderwerpen van deze trainingen zijn vakinhoudelijk, maar zijn ook aangevuld met trainingen voor persoonlijke ontwikkeling.
Je past perfect bij ons want je:
- Hebt een afgeronde mbo-opleiding of associate degree opleiding op het gebied of in de richting van HR (net afgestudeerden zijn van harte welkom!) of;
- Beschikt over hbo werk- en denkniveau en/of;
- Hebt meerjarige ervaring in de rol van HR medewerker en met voorkeur op een HR servicedesk;
- Hebt kennis van HR wet- en regelgeving over voor de functie relevante onderwerpen;
- Hebt kennis van de HR applicatie AFAS of vergelijkbaar;
- Kunt zelfstandig maar ook goed in teamverband werken;
- Bent integer en bent je bewust van de risico’s bij het verwerken van vertrouwelijke informatie.
Kind & Co Ludens
Kind & Co Ludens bestaat uit de labels Kind & Co, Ludens en Samen Kinderopvang. Gezamenlijk maken we maatschappelijke impact: we bouwen aan een duurzame samenleving waar alle kinderen de kans krijgen om hun talenten spelenderwijs te ontdekken. Samen met onze 2.700 deskundige en betrokken medewerkers, die elke dag met passie hun werk doen, zijn we er voor de kinderen én ouders. We zijn een maatschappelijke kinderopvangorganisatie zonder winstoogmerk en we kijken niet alleen naar vandaag, maar zijn vooral ook bezig met morgen.
Laat ons jouw talent zien!
Ben jij enthousiast geworden na het lezen van deze vacature? Wij maken graag kennis met je. Klik op de blauwe knop “Solliciteer nu” en vul het sollicitatieformulier in.
De eerste gesprekken staan gepland op vrijdag 12 april.
Heb je nog vragen over de functie? Neem dan contact op met Dominique Beemer, teamleider HR administratie via 06-45 77 28 77. Neem voor vragen over de vacature contact op met onze recruiter Petra Beijaard via +31 645338456. Zij vertellen je graag meer!
Acquisitie wordt niet op prijs gesteld.
Werkgever | Kind & Co Ludens |
Locatie | Papiermolen 14, 3994 DK Houten, Netherlands |
Dienstverband | Parttime |
Publicatiedatum | Thu, 21 Mar 2024 23:00:00 +0000 |
Deze vacature is afkomstig van de vacaturebank voor de kinderopvang. Het plaatsen van vacatures is volledig gratis, ook als werkgever zichtbaar worden, start hier plaatsing van jouw vacatures.
De gegegevens in dit artikel zijn voor het laatst bijgewerkt en gecontroleerd op 23 maart 2024