HR-Adviseur
Kom werken als HR-Adviseur bij Kind&co ludens
Bij Kind&co ludens krijg je de kans om écht impact te maken! Jij gaat aan de slag met het verbeteren van ons personeels- en organisatiebeleid en adviseert onze managers over HR-vraagstukken. Hier vind je de perfecte combinatie van strategisch, tactisch én operationeel werk. Of je nu bezig bent met beleid ontwikkelen, managers ondersteunt of helpt om onze teams verder te versterken – elke dag is anders, en jouw ideeën krijgen ruimte. Bovendien werk je binnen een organisatie waar innovatie, persoonlijke groei en samenwerking centraal staan.
Ben jij klaar om in een uitdagende en afwisselende HR-rol te groeien en verschil te maken? Dan zijn wij op zoek naar jou!
Wat je gaat doen
In de functie van HR-Adviseur, adviseer je onze leidinggevenden bij personele vraagstukken en organisatieontwikkeling. Je bent gesprekspartner bij o.a. arbeidsrechtelijke zaken en driegesprekken. Je ondersteunt o.a. bij functioneringstrajecten, herplaatsingen, uitstroom en de ontwikkeling van onze medewerkers. Je adviseert leidinggevenden o.a. op het gebied van arbeidsrechtelijke thema’s, verzuim en de begeleiding en coaching van medewerkers. Je pakt zaken proactief op en neemt anderen hierin mee. Met jouw energie en bevlogenheid weet je mensen te inspireren.
Als HR-Adviseur draag je actief bij aan de verdere professionalisering van de organisatie. Onze organisatie is ambitieus en in beweging. Vanuit jouw expertise heb je hier een prominente rol in. Je signaleert trends en ontwikkelingen binnen het HR-vakgebied en komt proactief met verbetervoorstellen die in lijn liggen met de strategie.
Daarnaast zijn jouw taken en verantwoordelijkheden onder andere: –
- Contacten onderhouden met zowel in- als externe stakeholders;
- Meedenken over het optimaliseren van de HR-processen;
- Adviseren op het gebied van instroom, doorstroom en behoud van medewerkers;
- Diverse (jaarlijks wisselende) HR-projecten;
- Fungeren als vraagbaak met betrekking tot HR-gerelateerde zaken.
Dit heb jij in je mars
Je past perfect bij ons want je:
- hebt hbo werk- en denkniveau met een afgeronde hbo-opleiding op het gebied van Personeel & Arbeid / Human Resources Management;
- kennis op HR-terrein is up-to-date;
- hebt minimaal 3 jaar ervaring in vergelijkbare HR werkzaamheden;
- hebt goede sociale, mondelinge (senior) en schriftelijke vaardigheden;
- kunt relevante informatie analyseren en van daaruit komen tot adviezen/voorstellen;
- hebt een proactieve, een daadkrachtige en oplossingsgerichte houding.
Dit krijg je ervoor terug:
- een jaarcontract voor 36 uur per week, met uitzicht op een vast dienstverband
- een salaris in Schaal 9 (€3.450,- tot €4.705,-) op basis van 36 uur
- 8% vakantietoeslag en een eindejaarsuitkering van 4%;
- 26 vakantiedagen op basis van 36 uur;
- een mobiliteitsregeling;
- een bijdrage in jouw pensioen bij PFZW en korting bij collectieve zorgverzekeringen;
- een bijdrage aan je maandelijkse sportabonnement
- diverse trainingen en cursussen die je kan volgen.
Wij zijn Kind&co ludens
Nieuwsgierig, optimistisch en maatschappelijk. Vol aandacht voor onze kinderen en tegelijkertijd met onze blik op de toekomst. Wij staan voor onze collega’s en voor de rol van kinderopvang in de maatschappij. Met ruim 3000 bevlogen collega’s kleuren we de toekomst. Ieder op een eigen manier.
Solliciteren op deze baan
We maken graag kennis met je. Klik op de sollicitatiebutton en vul het sollicitatieformulier in. Neem voor vragen over de vacature contact op met onze recruiter Ruben van der Schalie via 06-57758652. Hij vertelt je graag meer over de functie.
Werkgever | Kind & Co Ludens |
Locatie | Papiermolen 14, 3994 DK Houten, Netherlands |
Dienstverband | Parttime |
Publicatiedatum | Thu, 07 Nov 2024 23:00:00 +0000 |
Deze vacature is afkomstig van de vacaturebank voor de kinderopvang. Het plaatsen van vacatures is volledig gratis, ook als werkgever zichtbaar worden, start hier plaatsing van jouw vacatures.