Applicatiebeheerder Afas Profit, Houten (32-36 uur)
Ben jij de gedreven professional die een passie heeft voor het optimaliseren van HR systemen en processen? Dan zoeken wij jou!
Wij bieden een dynamische werkomgeving waar jouw inzet van onschatbare/grote waarde is voor het realiseren van een naadloze overgang naar een servicegerichtere dienstverlening (wij zijn als afdeling HR in transitie!).
Bij ons staat hard werken centraal, maar humor is minstens zo belangrijk! We geloven in een werkomgeving waar plezier voorop staat.
Werken als Applicatiebeheerder Afas
Als applicatiebeheerder ben je verantwoordelijk voor een optimale inrichting, het continu verbeteren, het beheren en door ontwikkelen van onze HR systemen en – processen (met name Afas, maar ook een aantal gekoppelde systemen zoals het recruitmentsysteem Emply). Samen met je collega applicatiebeheerder volg je ontwikkelingen in functionaliteiten, zie je mogelijkheden en consequenties daarvan voor de organisatie en adviseer je over de prioritering ervan. Uitdagingen ga je graag aan en daarin toon je eigenaarschap en neem je geen genoegen met halve oplossingen. Je denkt en handelt vanuit de gebruiker en werkt nauw samen met andere teams (binnen en buiten onze afdeling HR).
Wat ga je doen:
- Dagelijkse beantwoording van vragen die binnenkomen vanuit het team of organisatie, het gaat daarbij om tweedelijns vragen die niet door de HR administratie of IT servicedesk kunnen worden opgepakt;
- Je levert maandelijks HR kern- en stuurgetallen aan voor het management;
- Realisatie van verbeteringen en vernieuwingen van HR processen;
- Je voert periodiek onderhoud en aanpassingen op de huidige HR processen en systeeminrichting, bijvoorbeeld bij wijzigingen in de Cao;
- Je vertaalt de wensen van de gebruikers naar duurzame, efficiënte en effectieve processen met optimale digitale ondersteuning.
Wat hebben wij jou te bieden?
Een uitdagende baan in een laagdrempelige, open organisatie, waar je jezelf kan zijn en veel ruimte is voor eigen inbreng. We zijn niet alleen bezig met vandaag maar ook met jouw toekomst. Je blijft jezelf ontwikkelen door scholing, onderlinge feedback en persoonlijke aandacht. Bij ons krijg je:
- Een jaarcontract voor 32-36 uur per week, met uitzicht op een vast dienstverband. Werkdagen zijn in overleg;
- Je wordt uitbetaald in Schaal 8 (€3.028,- tot €4.137,-) of schaal 9 (€3.332,- tot €4.544,-) afhankelijk van opleidingsniveau en werkervaring.
- 8% vakantietoeslag en een eindejaarsuitkering van 3%;
- 210 vakantie- en verlofuren op jaarbasis (op basis van een 36-urige werkweek);
- Een vergoeding van je reiskosten;
- Een bijdrage in jouw pensioen bij PFZW en korting bij collectieve zorgverzekeringen;
- Een bijdrage aan je maandelijkse sportabonnement en een fietsplan waarmee het financieel aantrekkelijker wordt om een fiets te kopen;
- Diverse trainingen en cursussen die jij mag volgen.
Als werkgever vinden wij het belangrijk dat je kunt blijven leren en ontwikkelen en dat je daar ook de tijd voor krijgt. Bij Kind & Co Ludens hebben wij speciaal voor alle werknemers Het Leerplein! Een online leeromgeving waar je korte filmpjes kunt bekijken, interessante artikelen kunt lezen en uitgebreide online trainingen kunt volgen. De onderwerpen van deze trainingen zijn vakinhoudelijk, maar zijn ook aangevuld met trainingen voor persoonlijke ontwikkeling.
Je past perfect bij ons want je:
- Hebt hbo werk- en denkniveau en met een afgeronde relevante hbo opleiding. Net afgestudeerden zijn van harte welkom, coaching en een aanvullend opleiding is bespreekbaar;
- Hebt bij voorkeur kennis van Afas of een ander vergelijkbaar HR systeem als applicatiebeheerder;
- Bent ervaren in het doorgronden en optimaliseren van processen;
- Beschikt over goede communicatieve vaardigheden;
- Stelt het primaire proces voorop, kan informatie en behoeften uit de organisatie ophalen én je hebt de kennis en kunde om de applicatie op een toekomstbestendige wijze te in te richten en te onderhouden;
- Voelt je thuis in een informele en ontwikkelingsgerichte organisatie.
Kind & Co Ludens
Kind & Co Ludens bestaat uit de labels Kind & Co, Ludens en Samen Kinderopvang. Gezamenlijk maken we maatschappelijke impact: we bouwen aan een duurzame samenleving waar alle kinderen de kans krijgen om hun talenten spelenderwijs te ontdekken. Samen met onze 2.700 deskundige en betrokken medewerkers, die elke dag met passie hun werk doen, zijn we er voor de kinderen én ouders. We zijn een maatschappelijke kinderopvangorganisatie zonder winstoogmerk en we kijken niet alleen naar vandaag, maar zijn ook bezig met morgen.
Laat ons jouw talent zien!
Ben jij enthousiast geworden na het lezen van deze vacature? We maken graag kennis met je. Klik op de blauwe knop ‘Solliciteer nu’ en vul het sollicitatieformulier in. Neem voor vragen over de vacature contact op met Dominique Beemer, Teamleider HR administratie, op telefoonnummer 06-45 77 28 77. Zij vertelt je graag meer over de functie!
Werkgever | Kind & Co Ludens |
Locatie | Papiermolen 14, 3994 DK Houten, Netherlands |
Dienstverband | Parttime |
Publicatiedatum | Thu, 21 Mar 2024 23:00:00 +0000 |
Deze vacature is afkomstig van de vacaturebank voor de kinderopvang. Het plaatsen van vacatures is volledig gratis, ook als werkgever zichtbaar worden, start hier plaatsing van jouw vacatures.
De gegegevens in dit artikel zijn voor het laatst bijgewerkt en gecontroleerd op 25 maart 2024